Корисна інформація для учнів


 Перед початком уроку:

  Готуйтеся!

  Ретельно вивчайте матеріал.
Не бійтеся наближення тестування, контрольної роботи, підсумкової атестації.
• Сприймайте це як можливість показати рівень своїх знань і отримати винагороду за виконану вами роботу.
  Потрібно добре виспатися в ніч перед тестуванням, контрольною роботою, підсумковою атестацією, зовнішнім незалежним оцінюванням.
  Відведіть собі час із запасом, особливо для справ, які треба виконати перед тестуванням, контрольною роботою, підсумковою атестацією і приходьте на урок незадовго до початку.
  Розслабтеся перед тестом, контрольною роботою, підсумковою атестацією.
  Не прагніть повторити весь матеріал в останню хвилину.
  Не приходьте на урок з порожнім шлунком.
  Візьміть цукерку або що-небудь інше, щоб не думати про тест, контрольну роботу, підсумкову атестацію, заспокойтеся.
Під час уроку:
  Уважно прочитайте завдання.
  Розподіліть час на виконання завдання.
  Сядьте зручно.
• Якщо ви не знаєте відповіді, пропустіть це питання і приступайте до наступного.
  Не панікуйте, коли всі починають здавати свої роботи. Ті, хто першим виконав завдання, не отримають за це додаткових балів.


Поради учням щодо самостійної психологічної підготовки до іспитів
1.     Залежно від психологічного типу учня «жайворонок», «сова», максимально використовуйте вранішній або вечірній час.
2.     Обов’язково  налаштовуйтесь на позитивний результат.
3.     Частіше посміхайтесь.
4.     Опануйте способи розслаблення м’язів для створення оптимальних умов під час відношення біологічного потенціалу організму.
5.     Використовуйте вправи  релаксації для зняття тривоги, та стресу.
6.     Частіше створюйте уявну модель свого вдалого складання іспиту.
7.     Будьте впевнені у своїх силах. Підвищуйте свою самооцінку.
8.     Скажіть собі: «Я це зроблю!» Установка на успіх притягує до себе увагу.

ВПРАВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ

Створення геніальних текстів, розробка проекту чи просто генерування ідей не легка справа. Колись ми писали про техніки створення геніальних текстів. Сьогодні ж ділимося 5 простими вправами на розвиток креативного мислення. Просто повторюйте їх кожного дня!
1. Дві випадковості
Візьміть тлумачний словник і навмання виберіть два випадкових поняття. Просто ткніть пальцем в будь-які сторінки. Зіставте їх, спробуйте знайти між ними щось спільне. Придумайте божевільну історію в яку і помістіть вигаданий взаємозв’язок. Подібна вправа відмінно тренує мозок.
2. Божевільний генетик
Візьміть чистий аркуш паперу і фломастер. Дуже добре, якщо ви не вмієте малювати, оскільки краса і результат тут абсолютно не важливі. Головне – процес. А тепер намалюйте щось, яке буде поєднувати в собі якомога більше ознак усіх відомих вам звірів. У вас вийде, наприклад, лисиця з риб’ячою лускою, або довгошиїй заєць з копитами. Мета вправи – вбити будь-яку логіку та здоровий глузд, зробивши акцент на креативності.
3. Божевільний архітектор
Від тварин перейдемо до архітектури, давайте намалюємо будинок. Але перед тим як приступимо до цього заняття, виберіть 10 будь-яких слів. Уявіть, що вам, як архітекторові замовили проект будинку. Але замовник виставив 10 обов’язкових вимог. Це і є вибрані слова. Тут може бути що завгодно. Наприклад, «апельсин» – і дах вашого будинку повинен бути помаранчевим, «тарілка» – зробіть круглі вікна у ванній і т.д. Малюючи на папері, одночасно уявляйте, як це могло б виглядати в реальному житті.
4. 5+5
Виберіть будь-яке слово, це обов’язково має бути іменник. Тепер напишіть 5 прикметників, які, на вашу думку, йому найбільше підходять. Наприклад, «шкарпетки» – чорні, теплі, вовняні, зимові, чисті. Зробили? Тепер спробуйте написати ще 5 прикметників, які зовсім не підходять. Ось, тут-то все і застопорилися. Виявляється, зробити це не так то просто. Покопайтеся в різних сферах сприйняття і знайдіть-таки потрібні слова.
5. Назва
Постарайтеся кожен раз, коли якийсь предмет вас зацікавив, придумати йому назву. Можна коротке і пістре, або ж довге і розгорнуте. Ціль вправи – назва обов’язково повинна вам сподобатися.
Повторюйте вправи кожен день по кілька разів і обов’язково станете творчою особистістю.
ЗА МАТЕРІАЛАМИ САЙТУ http://openstudy.org.ua/blog/28990/


ПОРАДИ  СТАРШОКЛАСНИКАМ

Як обрати професію?

Для багатьох старшокласників в житті настає важливий момент — вибір професії. Вибір майбутньої професії є дуже складним завданням. Щоб прийняти правильне рішення, необхідно враховувати ряд факторів: власні побажання, інтереси;психологічні особливості та можливості, здібності, стан здоров’я; потреби ринку праці.  Існує формула вибору професії, яка в загальному вигляді показує як прийняти оптимальне рішення.    

Щоб дійти до зваженого рішення цієї формули слід зробити наступні кроки:  
Хочу:   бажання, цікавість, прагнення;
Можу: здібності, таланти, стан здоров'я;    
Треба: стан ринку праці, соціально-економічні проблеми в регіоні;  

Зона оптимального вибору. Щоб дійти до зваженого рішення цієї формули слід зробити наступні кроки:
1.     Складіть список професій, які Вам подобаються, цікаві, за якими Ви хотіли б працювати; Оберіть з них, ті, які максимально збігаються з власними бажаннями та можливостями (можливо їх буде декілька).                   
2.     Запишіть якості, якими ви володієте для обраної професії. ·                    
3.     Запишіть чого ви зможете досягнути в обраній професії. 
Пройдіть профорієнтаційне тестування, для визначення професійної направленості та здібностей.                    
Порадьтесь з батьками, щодо обраних професій, але пам’ятайте — вибір за вами.
Проаналізуйте ситуацію на ринку праці. Потрібно врахувати також помилки, яких припускаються при виборі професії:                    
Захоплення тільки зовнішньою стороною професії. За легкістю, з якою актор створює на сцені образ, стоїть напружена, буденна праця. Тому серйозний підхід до вибору професії припускає вивчення її з усіх сторін. ·                  Перенесення ставлення до людини, представника тієї або іншої професії, власне на професію. При виборі професії слід звернути увагу на особливості певного виду діяльності, а не обирати професію тільки тому, що тобі подобається людина, яка займається тим видом діяльності. Приємна в спілкуванні людина, яка може із захопленням розповісти про свою роботу,- це чудово. Але це не означає, що ви отримувати від подібної роботи таке ж задоволення. ·                    
Вибір професії «за компанію» (під впливом товаришів). Буде добре, якщо ваші інтереси збігаються з інтересами вашого товариша. Тоді й вибір виявиться правильним. В іншому разі, робота не приноситиме ані радості, ані задоволення і вас чекає розчарування. І обов’язково настане момент, коли ви вимушені змінити попередній вибір. Врахуйте особливості свого характеру, здібності, навички, а не просто слідуйте за своїм товаришем.        
Існуючі думки про престижність професії. Ви з дитинства, напевно, пам’ятаєте слова: «Всі професії важливі, всі професії потрібні». В суспільстві існують професії, які є важливими, але непрестижними. Проте, на жаль, не завжди оволодіння модною професією означає, що вона буде приносити задоволення, відповідатиме вашим здібностям та інтересам. Ви просто змарнуєте час. Застарілі уявлення про характер праці у сфері виробництва. За сучасних умов виробництва практично всі професії тією або іншою мірою пов’язані з використанням комп’ютера, організаційної техніки, впровадження інноваційних технологій. Тому, за колишньою назвою професії ховається цілком новий її вигляд. Це інший характер, інші умови праці, інші вимоги до знань, здібностей людини.             
Невміння або небажання розбиратися у своїх особистісних якостях (схильностях, здібностях). Не бійтеся й не лінуйтеся розібратися у своїх здібностях, схильностях. У разі необхідності зверніться за консультацією до психолога, спробуйте свої сили в різних напрямках діяльності. Можна оцінити свої здібності, пройшовши психологічні тести на профпридатність. Це може зміцнити вашу думку щодо обраної професії або, навпаки. Недооцінювання своїх фізичних особливостей. Існують професії, до яких висуваються певні медичні вимоги. Медичні протипоказання можна з’ясувати у медичних працівників. 




Комментариев нет:

Отправить комментарий