Психологічна світлина

11/09/2014 відбувся тренінг для психологів та соціальних педагогів ЗНЗ "Використання технік арт-терапії у профілактиці емоційного вигорання" з метою попередження емоційного вигорання, сприяння формуванню практичних навичок саморефлексії.

 





10.09.2014 День позитивного ставлення до життя. Протягом дня учні та педагоги приймали участь в різноманітних флешмобах, акціях: "Зробимо життя кольоровим", "Позитивний провидець", "Колекція теплих слів", "Позитив через об'єктив"












  27.08.2014 проведено тренінг для учнів І курсу "Адаптація першокурсників до умов навчання у ліцеї". Мета тренінгу: сприяти психологічній адапцації першокурсників до умов навчання у ліцеї; згуртування класного колективу 







 

24.04.2014 Песцова Ксенія і Єрьоміна Олександра захистили науково-дослідницькі роботи з психології на теми6 "Вплив музики на підсвідомість молоді", "Телевізійні серіали: типологія та психологічні особливості сприйняття" 


23.04.2014 практичний психолог ліцею Сухоцька Л.В. разом з педагогом – організатором Суспо Я.П. провели  для учнів 11 групи заняття з елементами тренінгу «Повітряна кулька» з метою згуртування колективу.

 

 16.04.2014 проведено заняття з елементами тренінгу у 31 групі на тему «Поведінка людини в умовах надзвичайної ситуації» (ознайомлення з правилами поведінки в натовпі, формування навичок безпечної поведінки).

 


15.04.2014 проведено заняттядля учнів 21 групи "Карта життя: самостійний вибір майбутньої професії"




  11.04.2014 проведено заняттядля учнів 31 групи "Карта життя: самостійний вибір майбутньої професії"



25 березня відбувся тренінг для учителів ліцею “Розвиток навичок позитивного мислення”. 








  Протягом заняття учасники переглянули і обговорили відеоматеріали, причини, що заважають нам мислити позитивно та поради, які допоможуть нам розвинути силу позитивного мислення, виконали арт-терапевтичну вправу, дізналися більше про хобі один одного. Також кожен учасник отримав буклет "Позитивне мислення - щасливе життя".   
  18 березня 2014 року відбувся семінар для вчителів «Взаємозв’язок темпераменту та успішного навчання підлітків»





Мета: встановлення взаємозв’язку між типом темпераменту та успішним навчанням підлітків; вироблення рекомендацій щодо роботи в групах з певним типом темпераменту.
Під час семінару практичним психологом проведено вправи: «Портфель вчителя на кожен урок», мета якої полягає у визначенні передумов ефективного уроку, його компонентів, складових та факторів. Учителі склали портрет учня-сангвініка, учня-холерика, учня-флегматика, учня-меланхоліка та представили свої результати до обговорення, після чого заслухали лекцію практичного психолога про індивідуальні особливості темпераменту учнів та результати діагностичного дослідження переважаючого типу темпераменту в ліцеїстів та домінуючого типу пам’яті, а також вплив темпераменту на обробку та сприйняття інформації, а отже, і на основні пізнавальні процеси, зокрема на пам'ять. По завершенню лекційний матеріал закріпили практичною вправою «Найефективніші форми та методи роботи на уроці, якщо в класі переважає один із типів темпераменту (холерик, сангвінік, меланхолік, флегматик)».
 

Тренінг для психологів та соціальних педагогів ЗНЗ "Розвиток навичок позитивного мислення"

31 січня на базі ліцею відбувся тренінг для психологів та соціальних педагогів ЗНЗ "Розвиток навичок позитивного мислення". Під час тренінгу учасники подивилися відеолекторій "Позитивне мислення - перший крок до щастя", виконали арт-терапевтичну вправу "Позитивна пластилінова планета", вправа "Знайомимося глибше", "Компліменти", тілесно-орієнтована вправа "Помилочка" та вправа, що допомогає зняти втому, знайти внутрішню стабільність "Поплавок". По закінченню тренінгу учасники отримали буклети з рекомендаціями, що заважає позитивно мислити, та які техніки застосовувати, щоб мислити позитивно.




  Батьківська академія "Гармонія взаємовідносин"

12.12  та 24.12.2013 року відбулися засідання батьківської академії "Гармонія взаємовідносин" для батьків учнів І курсу. Під час засідання практичним психологом ліцею висвітлені питання адаптації, рівні адаптації та характеристика адаптованого та дезадаптованого учня, характеристика типів темпераменту. А також загальні результати дослідження, яке було проведено з учнями 11 та 12 групи з метою виявлення особливостей соціально-психологічної адаптації учнів та переважаючого типу темпераменту.
Під час інтерактивної бесіди батьки задавали такі запитання: "Чи зміниться тип темпераменту, коли мене підліткова криза? Як довго триває криза підліткового віку?" та інші.

Комментариев нет:

Отправить комментарий